fredag 18 november 2011

SÄNGEN ...

Känner mig febrig & trött så nu blir det två Alvedon, sängen, min MacBook och på den skall jag titta på det avsnittet av Pan Am som jag missade när jag var iväg på semester.

Imorgon måste jag vara pigg då jag skall låna ut mig själv från klockan 13 och vill absolut njuta av det som komma skall så en natts sömn och piller kan nog göra en markant skillnad.

Önskar er därför, redan nu en enkel 
buonanotte <3

N.B. Förra inlägget som påbörjades med orden
"känner mig ful och tjock" är en av de som har flest läsare.
Hur kan det vara så?
Måste jag känna mig ful för att folk skall läsa mina inlägg? =)
Nu när jag ligger nyduschad i mitt satin nattlinne (pyjamas i flanell är dock sanningen) känner jag mig allt annat än ful, bara lite sjuk ... =) men detta inlägg med sådana mindre kontroversiella ord lär inte intressera många liksom denna underbara bild...
Oavsett vad älskar jag den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar