fredag 25 november 2011

ETT PAKET LEVERERAS !!!

Nu sover Nicole med en av sina gosse djur runt armen och det känns ofattbart att hon är 9 år.
Trots att det har gått just 9 år kan jag ibland titta på henne och tänka "Mamma mia, jag har en dotter!"
Det är en av de största ansvaren vi har om inte DET största och jag kan inte sluta fundera ikväll hur hon kommer att vara som ungdom och som vuxen.
Hur har jag präglat henne?
Vad har jag gjort/gör bra och vad har jag gjort/gör dåligt med målet att uppfostra henne till att vara en egen person med egna åsikter och mål?

Något stora frågor och då inga svar finns att hämta i dagsläge får den förbli obesvarad så länge ...

Efter jobbet gick Nicole och jag till C. & P. där Louise var för att äta lite middag.
Idag har vår Louise tagit sin examen vilket är stort och måste därför uppmärksammas med en stolt kram från oss. Tid vid böcker, nervositet och självdisciplin är bara några nyckelord när man studerar ..

Självklart hör alltid en present till som vi levererade med förhoppningen att den skulle uppskattas och vi tror att vi lyckades ... =)


Efter några kramar gick vi hem för att njuta av begreppet "fredagsmys" som avslutas nu med några gäspningar från sängen...
Ikväll släcker jag i tid för att vakna till en ledig lördag kantad med en massa roligheter.
Mängder med bilder och texter utlovas =)

Godnatt önskar jag er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar