tisdag 22 november 2011

TIME FOR AN OLD AND A NEW DOG ...

Insåg när jag pratade om händelserna jag skall skriva om för en vän som själv har skrivit en bok, att svårigheten ligger i att jag minns saker lite då och då, att jag inte riktigt alltid kan placera dem i tid men blev tipsad om små knep för att kunna hantera detta.

Tog fram min gamla "Snobben" som jag har haft i mina ägor sedan jag var en liten liten flicka.
Tog mitt första kort på honom sittande i min säng i en lägenhet i Via Benedetto Marcello, i Bologna, innan vi flyttade till vårt hus och han har fått följa med på olika resor.
Hans nacke är väldigt hängig då han har några år på nacken.
Som en nära vän kommenterade med lite spydighet men säkert med mycket kärlek:
"Jag visste inte ens att Snobben fanns som figur på din tid"
Hahaha! Sure =)

Oavsett så gjorde han det och det tackar jag för. Ikväll har jag tagit fram honom för att vagga honom lite tillsammans med Knut ... =)
Skendräktig? =) Nej, inte alls, lovar ...


Och det är just Snobben som får en kär plats i hemmet...


Buonanotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar