fredag 4 november 2011

DERMAL ANCHOR & VITA STENAR ...

Jag bloggade för ca 2 månader sedan om att jag har gjort något som jag sällan har sett på någon, något som går under namnet "dermal anchor" och som innebär att en liten platta läggs under huden och vars funktion är genom ett litet rör att hålla ihop stenen som syns på utsidan med plattan på insidan.

Här kan ni se hur det såg ut när Qia på Studio Pistolero på Allégatan (mittemot Föreningssparbanken)  tog bort den lilla ljusblåa stenen som jag hade i väntan på den vita.


Så här såg det ut efteråt.
Detta jag längtade efter från första dagen =)


Här finns alltså 2 av 3 stenar... Den tredje har jag låtit placera på en mer strategisk plats =)


Jag gillar att man inte ser var och varannan gå runt med glittrande stenar som är fast på huden men till er som är nyfikna vill jag rekommendera att gå till Studio Pistolero där Qia som har utfört detta på mig finns.
Här länkar jag till deras sida där ni kan läsa lite om tatueringar, piercing och just dermal anchor.

Jag var där även för 2 år sedan för att tatuera en av mina två...
"Once upon a time there was a little girl" är orden om står skrivna på min kropp och då var det Jörgen som gjorde detta på mig.
Love it!


Med texter och stenar önskar jag er en trevlig fredag kväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar