torsdag 24 november 2011

LJUS I STADSPARKEN!

Torsdag kväll och Nicole är hos mig då hon skall sova hos farmor på lördag kväll.
Skönt och mysigt att få henne en dag före ...
Anledningen till att hon inte skall sova hemma på lördag är att jag en av de inbjudna på Helens Beauty Centers fest på Hotel Plaza vilket jag verkligen längtar efter.
Alltid roligt när människor och företag engagerar sig för att bjuda på något trevligt event så tummen upp för HBC !!!

Nicole och jag har gått en liten kvällspromenad. Vi skrattade och njöt av all belysning och sköna luften.
Helt underbart ute!


Man kan inte annat än att konstatera att området kring Sandwalls platsen är en av de mysigaste här i Borås!


Nicole har precis slutat öva på sina Julsånger och det var uppfriskande att lyssna på henne =)
Vet inte om inlevelsen kompenserar tonerna men fick en skön Julkänsla av dem ändå.

Vet inte om han finns eller inte men Gud vad jag älskar min dotter!!!
När hon har somnat skall jag pussa henne på pannan och kinden och viska orden "jag älskar dig" för jag tror att själen hör dem även när vi sover ...
Självklart får hon höra orden även i vaket tillstånd men när hon sover kan jag inte få svaren "lägg av mamma" =)

Mor/dotter är en fantastisk och komplicerad relation ... and i love it!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar