torsdag 17 november 2011

ENSAM eller ... SJÄLVVALD ENSAM? =)

Hemkommen från en light fika på Kafé Viskan. När jag satt där med min väninna kunde jag inte annat än att tänka på att det känns som evigheters sedan jag gjorde något så enkelt som att ta en kvällsfika utanför hemmet.
Jag har nog hållit mig lite väl mycket inomhus det sista =)

Den här bilden är tagen i Miami för ca 4 år sedan.


Ibland tror man att man lever på ett sätt för att få bevisat att det kanske egentligen inte riktigt är så.
Sanningen är inte alltid som vi vill tro och någon riktig social person har jag nog inte varit, mer en ensam varg som trivs i sitt egna lilla sällskap men själv har jag alltid funnit en stor skillnad mellan den självvalda ensamheten och den som finns hos de som inte har någon...
Tror även att många människor känner sig otroligt ensamma även när de har en partner i hemmet, någon som finns men som inte ser dem.

Skall dock bli lite mer "social" av mig emellanåt =)

Fick ett gulligt mail som avslutades med följande ord:
"Nu ska jag också säga godnatt och hälsar härifrån Oslo och tackar ... men innan jag slutar måste jag bara få säga att 
det var en jättefin bild på dig när du står och ser ut genom nåt fönster i bara en snygg bh...riktigt sensuellt...synd att en så snygg
kvinna bara har en liten söt hund där hemma en kväll som denna"

Ikväll har jag dock varit ute =)
Godnatt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar