söndag 20 november 2011

SNART KÄRLEK PÅ FILM ...

Efter kvällens "Pan Am" börjar en av mina favorit "feel-good movie", en sådan som får mig att längta efter de där berömda "fjärilarna" i magen.
Filmen är "The Holiday" och börjar nu kl. 21.

Dagen har handlat om att få mina röda & svullna ögon att bli normala igen och till hjälp har jag använt mina nya produkter från Origins, a perfect world. Älskar doften och känslan de lämnar på min hud. Ansiktsrengörning, nattcreme och dagcreme men har blivit påmind om att även en ögoncreme behövs =)


Nu syns den inte så väl då mörkret har fallit men när man fyller jämt får man ge sig själv en present och jag gav mig en jacka, dock inte vilken som helst. Älskar jackor och den här är från märket Moncler som jag köpt hos Brissmans på Gågatan.
Jag älskar den och kommer att ha den tills jag kommer att sitta på min gungstol som jag förresten skall hämta imorgon då den finns kvar på det spa där jag fick den sköna behandlingen igår.
Då kommer även ett kort på den ...


Snart mina vänner tycker jag att du skall som mig njuta av en underbar engelsk vintermiljö med en snygg Jude Law och en alltid lika charmig Cameron Diaz.
Tårarna föll dock första gången av historien med den äldre mannen som Kate Winslet blir vän med och när han skall upp på podiet för att hämta ett hederspris då var det helt enkelt kört ...
Jag undrar om det finns några tårar kvar för den scenen ikväll =)


Njut av kvällen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar