söndag 27 november 2011

LEILA TIPSAR, VI SKRATTAR =)

Då var det dags att tända ljus nummer 1 ...


Medan Nicole tittade på en mysig tecknad film läste jag några inköpta tidningar och då Julen närmar sig tog jag till mig några råd från Leila, hon som bakar, ni vet =)
Fastnade för tipset om att använda tidningar som presentomslag.
New York Times? Var kan man köpa den? =)


Nicole började pyssla och slå in några av de presenter som vi skall ha med oss till Italien men då vi saknade present papper fick hon gå in till City medan Knut och jag väntade utanför för att se om det fanns vanligt vitt sådant.
Hon kom ut för att berätta att det inte fanns något papper och då kom jag på Leilas tips och sa till henne att köpa Borås Tidning som borde ha en exotisk touch i Italien =)
När hon kom ut med den i handen skrattade jag så att tårarna rann ... 
Well ... det blev inte som jag hade tänkt mig ... =)


Vi skrattade glatt och tog bort denna första sida som kanske inte utgör något snyggt presentomslag =)
Nicole lyckades skapa fina paket och nu vilar vi åter alla tre i soffan framför teven ...


Har du som läser några New York Times, Le Figaro eller dylikt säg gärna till då jag är intresserad av dem i så fall =)
Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar