måndag 28 november 2011

TRÖSTISARNA =)

Hämtade min lilla redan vid 15.15 idag med hennes stora glädje.
Vi hade då bestämt att gå till leksaksbutiken Kurragömma för att köpa julklappar till vår lilla Matilde, min systerdotter och Nicoles kusin.
Lika bra att handla lite nu då jag kommer troligtvis inte att ha tid att gå i affärer ju närmare Julen vi kommer 
Vi handlade 5 Julklappar till henne samt den presenten de skall ha med sig till skolans Adventskalender.

Något som fångade min uppmärksamhet medan jag stod i kassan och tittade på de fina presenterna som de slog in är följande:


Tröstisar =), små söta och "pälsiga" plåster i olika färger som skall ge barnet lite extra tröst när han/hon skadat sig och som han/hon kan klappa för att lugna ner sig...
Skämt åsido ... Skadar jag mig skall JAG ta på mig en tröstis på direkten.
Det sötaste på länge ...


Med dagens inköp ökar volymen på paketerna =)


Har jag berättat om när jag träffade Tomten? 
Jag tror det men om inte kommer den historian senare ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar