söndag 6 november 2011

MIN FÖRSTA FÖDELSEDAGSPRESENT...

Nu har jag varit hos lilla mor och hämtat en liten födelsedagspresent:


 presentkort från stans bästa Spa: 
Ciluette. Frågan är om presentkortet skall gå till någon skön behandling eller till något som är mindre skönt men som jag ändå skall göra: en kemisk peeling.
Gjorde den för ett år sedan och det är dags igen.
Nackdelen är att man ser ut som en geografisk karta i ansikte då gammal hud försvinner för att lämna plats till den nya lystriga =)
Doktorn som gjorde det är Fredrik Berne som kommer till Ciluette några gånger i månaden för att utföra vissa specifika behandlingar.
Man ser verkligen lite skrämmande ut och många som har gjort det vill aldrig göra om det för att de tycker att det smärtar för mycket och just för att man ser ut som man gör i ett par veckor.
Själv visade jag mig ute hela tiden även om jag försökte undvika ögonkontakt några gånger =)

Fläckarna av borttappad hud syns inte så bra på bilden men den är tagen för 1 år sedan, ca 1 vecka efter tror jag ...


Nu blir det en promenad på Kype, möte med min kollega och sedan hem och skriva...
This is my day.
How is yours?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar