söndag 6 november 2011

PACKAR & LÄNGTAR ...

Hemma från promenaden och packar nu klart min och Nicole väska (började bara häromdagen =)
Nicoles packar jag lite i smyg då hon har redan gjort det men lägger till lite av mitt i hennes då jag vill åka light den här gången och finner det rätt så onödigt att belasta våra rum med stora resväskor där det mesta ändå inte används...

Med den här bilden framför mig längtar jag till avkoppling ...


Bikinin samt ytterligare två pocket böcker är packade (se kontrasterna på ämnen på dem =)


Det här fodralet som passar vanliga pocket böcker köpte jag för ca 1 år sedan på Ordning & Reda.
Perfekt om du vill behålla titeln på din bok för dig själv =)


Min fina Ipad med inristat namn som jag fick i present skall med.
Har knappast använt den men skall nu verkligen lära mig den och den är perfekt att ha med sig på resande fot.


och även om jag är något tyngre än vad jag brukar så tänker jag stoltsera med min 40åriga kropp på solstolen för oavsett hur kritiska vi är mot oss själva så tycker jag så här:


Anledningen till att jag vill gå ner 4 kilon är inte för att bli smal men för att återgå till den vikten jag trivdes som bäst med då jag är faktiskt den som tycker att kurviga kroppar är kvinnliga och sensuella till skillnad från en alldeles för smal kropp.

Nu ... kaffe & snart möte med min kära kollega!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar