onsdag 30 november 2011

BÄSTA BETYG TILL MIN PASTARÄTT =)

Jag är fortfarande i chocktillstånd och snart skall jag berätta varför ... =)

Vid 15.30-16 slutade jag i butiken för att tillsammans med min Nicole och Jessicas Izabella & Millie gå lite på stan i sökandet på Adventskalendrar och annat ...
Vi gick till Tomteland mitt på torget för att få lite myskänsla och visst får man en längtan till Jul av all belysning och små detaljer som gör Tomteland.
Tyvärr var det dock stängt vilket gjorde upplevelsen i sin stora "icke avslutad".

Varför var tältet stängt och varför var inte Tomten på plats? Vi letade i den lilla söta verkstaden men ... icke ... Är han i Nordpolen och förbereder sig eller är han fortfarande på Aruba och vilar?




Knut följde snällt med och även han har i byrån hemma en liten Tomtemössa ... =)


Efter Tomteland besöket gick vi hem för lite lek och så var flickorna hungriga.
Jag gjorde lite pasta och log från köket när Nicole frågade Izabella & Millie om de tyckte att det var gott.
Det tyckte dem och mycket också och hon lät förvånad men smakade och höll med.

Det gjorde mig i chocktillstånd. Jag fick fem marshmallows av fem i betyg för min pasta rätt som jag fick tillaga tre gånger då de ville ha mer och mer och ... mer =)
Ibland förvånar jag helt enkelt mig själv ...

Nu tycker jag att du går in på 
och lägger upp en bild under fliken "fototävling" på vänster spalt så att du tar chansen att vinna en Ipad.
Man måste ju vara med för att vinna ... =)

Nu skall Nicole & jag mysa i soffan med barnprogram och dockor som sitter omkring mig =)
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar