onsdag 9 november 2011

FÖRSTA DYGNET & PLUS 40 =)

Vi är framme i Makadi Bay sedan ett dygn och jag har passerat 40 års gränsen.
Igår firade vi detta på en av de många restaurangerna på hotell komplexet.
Linda passade på att påpeka för personalen att hennes väninna (jag =) fyllde år och den kyparen som jag tyckte hade varit så trevlig fram tills dess frågade "45?"
Trodde att jag skulle ramla från stolen men behärskade mig =)

Han tog igen mina sympati röster då 5 kypare kom ut och sjöng Happy Birthday på arabiska samt engelska samtidigt som en tårta med ett enda ljus tändes och släcktes några ggr tills jag hade själv blåst på det =)

Då vi fick lite champagne (bubbel vatten blandat med vin) och tårta skall vi idag låtsas att Linda fyller år... Vi är allt lite listiga ... =)


Den dåliga internet uppkopplingen möjliggör varken bilder (det tog 10 minuter att ladda ner den här bilden) eller inlägg så jag skall försöka igen men lovar oavsett vad att det blir ett långt inlägg vid hemkomst...

Dygnet har kretsat kring 5 olika pooler och mat och ikväll väntar kvälls shower och drinkar =)
Detta kallas för semester tror jag... 

2 kommentarer: