fredag 30 september 2011

TÅLAMOD ... =)

Morgonen startade med intervall träning upp för en backe på Rya Åsar.
Trodde inte att det skulle vara så jobbigt som det faktiskt var men visst känner man hur mycket "power" man får av den typen av träning.

Efter träning & ett möte var det dags för butiken och idag fick vi ett underbart besök av Lotta som jag lärde "känna" tack vore en bok som hon skickade till mig för 1 1/2 år sedan.
Hon designar tillsammans med sin kollega märket Spira som vi säljer i butiken och äger samt driver två butiker i Helsingborg.
Go girls!!!
Jessica & jag skall självklart ta oss tiden för ett besök i november.
Vi längtar redan!

Efter jobbet blev det en föreläsning som jag berättar om imorgon för nu är jag trött ...
Efter den gick Jessica och jag till butiken för att komma hem nu vid 1 tiden...
Lagom trötta och idag fick jag förfrågan att prata i radion imorgon bitti igen.
Kan inte vara helt kass trots allt =)

Skönhetssömn har jag inte fått på flera dagar men måste försöka få lite sömn nu så trots att jag älskar att skriva och blogga får jag återkomma med detta imorgon.
Tack för ditt tålamod om bättre inlägg =)

Under tiden kan du få ta del av butikens annons, den som kommer ut imorgon.
Vi älskar det citatet jag fann när jag sökte ute på nätet ... 


Godnatt =)



2 kommentarer:

  1. If loving Girlpower is à crime i plead guilty .. Have à fantastic weekend :). G

    SvaraRadera
  2. Tackar, detsamma till dig G =)

    SvaraRadera