lördag 10 september 2011

IN THE PASS A CAT TODAY A MOUSE =)

Nu har Nicole & Holly lekt, ätit pizza och skrattat. De har även lyckats få en granne att betala 5 kronor för något gammalt som Nicole ville sälja =)
Tack snälla granne ...

Snart skall Holly hem och Nicole och jag kommer att lägga oss i soffan med en massa kuddar under huvudet, våran sköna filt på fötterna och mysa framför Robinson som jag inte alls har följt men som vi tänkte se denna lördag kväll.

Imorgon eftermiddag är det kalas och Nicole har sagt till sina gäster att de skall ha något på sig så att de ser ut som djur. Själv skall hon vara en katt vilket fick mig att plocka fram ett kort på mig själv när jag var liten och klädde ut mig till just en katt.
Hon skall dock vara en vit sådan, jag var en svart =)


I år skall jag istället vara en liten mus men Holly vill låna min förklänad inför kalaset imorgon så jag får troligtvis avstå =(
Det viktigaste är att barnen har roligt =)


Katten Nicole och mössen Michi & Holly önskar dig en trevlig lördag kväll !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar