torsdag 1 september 2011

A CASA

Tillbaka till Borås efter en dag på Formex mässan i Stockholm.
Det är otroligt roligt att titta runt och inse att det finns så många vackra ting ... och så många ... mindre vackra =)
Smaken är som ____ , trots allt.

Vi har dock köpt in endast sådant som vi själva gillar och som vi anser passar in i vår butik förutom några kuddar som vi tror på och som ger en touch av ... dogs =)

Nu skall jag vila mig i soffan några minuter innan jag reser på mig för att ta en skön dusch och byta om.
Imorgon skall jag upp tidigt då jag skall vara med i radion. Gör mig bättre i skrift än i live röst men å andra sidan gillar jag också att prata =)
Hoppas att samtalsämnen är av det slaget som inte är allt för provokativa även om jag inser att det är nog det som är vitsen med att debattera olika ämnen som berör majoriteten av oss och där alla kan tycka något...


Just nu är jag dock glad över att varken prata eller lyssna.
Lägenheten är helt tyst då tom. Knut är iväg över natten.
Njuter helt enkelt av mitt egna lilla sällskap ...

Så här vill jag ha det hemma numera.
Alla skinnmöblerna samt soffbordet kan du självklart beställa genom butiken ...
Älskar det !!!


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar