tisdag 13 september 2011

NÄSTAN ... & TENNIS =)

Det finns en scen i den underbara filmen "Love actually" som jag skulle lätt kunna rangordna till en av de mest romantiska ...


Tänk om någon skulle göra något liknande? 

När detta mms kom till min inkorg så log jag för det var
NÄSTAN som på film =)


Nu skall jag titta vidare på tennis matchen mellan Djokovic & Nadal som bjuder på en riktig fight.
Att titta på tennis på teve får mig att minnas de dagarna då jag och morfar tittade på Wimbledon medan vi i smyg även åt choklad ... Jag satt i gungstolen i stugan och han i soffan. I tystnad njöt vi av varandras sällskap medan de andra var ute och solade.



Tennis är för mig min lille morfar som säkert ler uppe i himlen över att jag vid kvart över midnatt ligger och tittar på US Open.
Det är inte bara Oscarsgalan som får mig att hålla mig vaken vid direktsänd teve =)
Sergio Tacchini och Nike kan vara lika spännande som Valentino & Marchesa ...

Må bästa spelare vinna !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar