tisdag 27 september 2011

LITE ROSÉ & TV-MYS ...

Startade denna morgon med att inte göra det jag hade tänkt men genom att gå direkt till jobbet.
Kan inte hålla mig därifrån =)
Idag fick Jess & jag hjälp av hennes snälla pappa med att ta bort ett långt och stort bord som vi själva anser inte passar in så nu skall vi försöka sälja det på Blocket eller Tradera.
Skönt att fixa, plocka bort & plocka in & även om det råder stor kaos emellanåt så gillar vi vår mysiga butik.

Tog därför på mig våra nyinkomna jeans med hängslen som jag bara älskar och med Knut i koppel gick vi de 500 m. till jobbet. Ett stop i Stadsparken så att Knut fick gå på toa =)
Jag borde inte prata vikt (alltid känsligt ämne) men damn vad svårt det är att tappa bort de 3 kilon man har gått upp när man går och köper fudge till kunderna =)

Skärpning Michi, skärpning!!!



Idag har vi haft en bra dag på jobbet utan leveranser så att vi fick möjligheten att förbereda för de nya som komma skall =)

Efter några jobb mail så skall jag nu dock inte fokusera på något annat än rosé vin & tv-mys.
Knut springer i trädgården och jag gossar ner mig med den bästa filten som finns.
Kram!



1 kommentar:

  1. Du är ju fin med de där extra 3 kg ..lite former är ju bara läckert ... G

    SvaraRadera