fredag 9 september 2011

MIGRÄN MEN MIGRÄN MED MAD MEN =)

Sitter just nu hemma i soffan med migrän =(
När jag var yngre hade jag det ibland för att ha vuxit ifrån det men ikväll är den här tyvärr...
Nicole är hos sin pappa men hon är tillbaka hos mig imorgon kväll då de skall på fest och därför att jag tycker att det är det bästa som finns att väcka någon som fyller år med frukost och sång ...

Jag minns det lilla pirret i magen som jag hade som liten när jag låtsades sova trots att jag låg klarvaken i sängen i väntan att mamma, pappa och Melissa skulle komma in med alla paketen ...
Jag hörde mamma och pappa gå och väcka min syster och log där i min säng.
Nicole kommer att höra mig förbereda frukosten, ta upp Knut och prassla med paketen men hon kommer att låtsas sova ... 
Hjälp vad jag älskar detta !!! =)
En dag kvar sedan får jag leverera det som jag själv tycker är det bästa med att fylla år... morgonen!

Det är egentligen sådana dagar, sådana morgon som jag önskar ha ett riktigt förhållande så att jag kunde själv bli uppvaktad på just det mysiga sättet som alla borde få ha men jag klagar inte =)
Någon dag lär även jag bli kär eller hur?
Blir alla det eller finns det en risk till att man aldrig mer får erfara den underbara känslan som en förälskelse faktiskt innebär?

När jag väl blir det så blir jag det ... så bättre att känna sällan än allt för ofta =)


Nu ... Mad men !!! 
Love !!!




2 kommentarer: