söndag 25 september 2011

GOLD, GOLD & GOLD!

Efter en mycket trevlig kväll & natt vaknade jag kl. 7 ... Sent för att vara jag så när alla mina morgonpigga vänner skickade sms och ringde kände jag att jag var tvungen att nästan förklara mig för att jag fortfarande låg i sängen... =)
Som Louise sa "Michela, klockan är bara 7 en söndag morgon. Du får ligga kvar i sängen ... " =)
När mina ögon dock öppnas så har jag inte den ron i kroppen som krävs för att ligga kvar.
Upp & hoppa är min morgonfilosofi =)

Efter att ha lagt in lite tvätt, tog Knut och jag en promenad för att lämna några saker som Nicole hade glömt nu när hon är hos sin pappa.
Och nu är jag istället hemkommen från en mycket trevlig photo session med Louise.
Jag stod bakom kameran vilket får kanske många att le lite ironiskt men ja, jag klarade av att inte stå framför... =)
Även jag kan mina begränsningar, speciellt när Louise står framför och ser ut like a million dollar baby.

I say only ... WOW!!!



Vårt jobb är väldigt varierande... Från fotning till städning, från fakturor till att stå i butiken, från bloggar till annonser... Livet kan allt vara varierande...

Nu skall det variera i form av en kopp kaffe på stan med en väninna för att sedan ta på mig mina "ridstövlar" och hoppa på en hästsadel...
Trevlig fortsättning på denna fantastiska söndag!

Avslutar dock med en mysig bild som Jessica skickade imorse via mms då hon var ute och promenerade i Olofsbo.


P.S. Den 8/11 skall JAG ha på mig den guldklänningen jag fotade Louise i ... Då fyller jag 40 och skall allt inta Landvetter i guldig paljett klänning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar