söndag 11 september 2011

SINDY ...

När Nicole, Knut och jag var i Stadsparken denna förmiddag för att rasta vår lille kunde jag inte undgå en plansch på en hund med en "missing" text.
Den här hunden är saknad av sin matte och husse sedan december förra året och jag kan inte ens föreställa mig hur de känner.


Även om det var 8 månader sedan så kanske nya personer läser följande text.
Jag hade själv missat detta medan min mamma berättade att hon har hört att de tom. har varit på teve och vädjat allmänheten om hjälp för att få tillbaka sin älskade Sindy.

Några tårar rann från min kind för bara tanken om deras förtvivlan får mig att känna mig ledsen.
Som du som läser kanske förstår så finns här bara längtan över att få tillbaka henne så har du någon information ring det telefonnumret som står där ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar