onsdag 7 september 2011

NO or MAYBE NO? =)

Vi har nog alla hört eller fått bevisat att barn gör ibland tvärtom men frågan är om detta gällar bara barn?
Den andra frågan är om så många "no" är nödvändiga i samhället?
Den tredje frågan är: lätt för de "no" som står på en skylt men hur är det för alla de "no" som står i de oskrivna lagar som gäller för majoriteten men kanske inte för oss alla?

Tre frågor, tre funderingar ...


Hade du stannat där eller hade du trotsat?

Jag är nog mer trotsig mot de no som gäller för de oskrivna lagar, då utvecklar jag en rebellisk och delvis barnslig men medveten sida.
Just nu har jag fått något på hjärnan som jag vet alla skulle säga "oh no!!!" till medan jag själv ler och tänker "why not?" och då jag inte finner ett intelligent svar till min fråga så kanske jag gör det ändå...

Skall visualisera ... =)




3 kommentarer:

  1. det vil jeg gør..
    Jaime

    SvaraRadera
  2. .. for resten elsker dette sang og jeg synes Pitbull er sansyndt god og JLo se også ret god ud ;.)
    Jaime

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, älskar den också !

    SvaraRadera