lördag 17 september 2011

LÖRDAGMORGON!

Lördag morgon och jag är idag ledig...

Otroligt och nästan jobbigt då jag älskar att jobba men jag älskar också att vara den mamman jag faktiskt är och idag är det Nicoles dag som kommer att innehålla tennislektion och bio med Eva & Kajsa.

Vi har dock startat med ett besök på Orion (we always do on saturdays) och Nicole har nu tänt hennes favoritljus från vår butik.
De kom igår och är sk. massageljus så hon doppar sina små fingrar och sedan masserar hon fötter, armar och händer med den oljan som ljuset innehåller. Perfekt sätt att förena något roligt med något som faktiskt är viktigt att göra.




Snart skall vi dock gå ner till butiken då vi skall hjälpa de underbara tjejerna som skriver så bra åt och om vår stad Borås att välja kläder för fotograferingen av deras nya blog header.
Du tittar väl in på deras sida för att läsa om allt som händer i Borås?


Avslutar detta inlägg med tänkvärda ord.
Återkommer med flera bilder ikväll ... 


En stor lördagskram från mig och Nicole!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar