tisdag 27 september 2011

EN HELTID =)

Vilken lååång dag !
Började 6.30 med en timmas snabb promenad med Knut för att sedan hinna ta en solning och för att vidare gå till butiken.
10 kartonger med varor kom idag så tro mig, vi har haft att göra.
Jessica hade barnkalas så hon gick vid 15.30 men jag stannade kvar i butiken till 23.

Efter stängning gick jag och köpte mig en kaffe, hämtade Knut och sedan var det bara att prismärka och försöka skapa lite ordning i det kaoset som rådde sedan 10 idag ...
Imorgon skall vi flytta bort ett bord för att skapa lite utrymme där vi känner att det lätt känns mörkt och stängt.
Måste bara säga det ... älskar att jobba !!! 


Nu skall jag dock natta mig själv då jag tänkte springa lite med Knut imorgon bitti, tidigt ...
Godnatt ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar