torsdag 8 september 2011

KLIPPNING & KÄRLEK

Morgonen startade med inköp i Göteborg då en av våra leverantörer befinner sig där i veckan.
Vi gjorde några små tillägg på den redan gjorda vår order. 
Som vanligt åkte vi lite fel =) så vi kom till butiken lite lite jäktade men till nästa gång skall alla apps på kartor och dylikt finnas i min Iphone =)
That`s for sure =)

Efter jobbet hämtade jag min Nicole som har varit på skolutflykt.
Mina pannkakor hade fått godkänt hos henne vilket fick mig att andas ut =)
Lite trött var hon allt när hon satte sig hos duktiga Therese för att få ordning på sitt hår.

Det visade sig att utan att jag har varit medveten om det har alldeles för lång tid gått sedan hon klipptes sist så nu skall Salong B2 besökas varannan månad av henne...


Nyklippt men med målet att luggen skall växa ut ligger hon nu och sover.
Idag har vi fixat några saker som inte blivit av tidigare så vi är nöjda med eftermiddagen och så även min snart blivande 9åriga dotter.


Tom. lille Knut är en nöjd liten hund.
Han var med oss på stan och som vanligt är han en igenkänd liten pälsig figur här i Borås.
Han trivs med det och idag var han extra nöjd över att få följa med oss ut på ärenden.
Jag tackar för den här lilla varelsen som är den underbaraste Knut vi kunde få...

Utan honom  hade vi inte varit den lilla familjen vi faktiskt är =)



Con amore ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar