söndag 4 september 2011

SHOPPINGDAG!!!

På förmiddagen åkte Nicole & jag till Göteborg för lite välbehövlig shopping.
Nicoles garderob blev tom efter att jag hade rensat ut de kläderna som var för små för henne.
I hennes ålder växer man ur kläderna från år till år så det var bara att inse faktum och ...
... shoppa loss lite =)


Det blev en hel del för lillan som kan nu inte klaga över att hon inte har något att ta på sig.

Jag föll också för en frestelse, för ni vet, de enda frestelser jag ej kan stå emot är de jag faller för.
Love at first sight ...

En tidig födelsedagspresent till mig själv, det är jag allt värd tycker jag själv...


Har självklart redan mailat till de fantastiska människorna som tillverkar dessa fantastiska hippie väskor för de skulle vara så perfekta i vår butik!!!

Hippie chis is my melody!!!


Kan inte annat än att le av alla dessa fantastiska väskor som tillverkas för hand och här pratar vi inte om att alla går runt med samma Mulberry väska... Detta är äkta för här kan inget kopieras!

Be original är dagens visdomsord =)

Medan Nicole leker nu med kompisen Agnes skall jag ta upp alla hennes kläder och placera allt i  ordning i garderoben. 
Underbara söndag, love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar