onsdag 7 september 2011

PANNCAKES & HAIR

Kan knappast röra mig =)

Har inte ätit något på hela dagen för att nu vid 21.30 provsmaka mina nystekta pannkakor som Nicole skall ha med sig på sin skolutflykt imorgon.
Då jag tom. är icke kapabel till att fullfölja och lyckas med ett sådant enkelt recept tog jag "lite" vaniljsocker som en slags "gottgörelse" till den smaken som kanske inte är så mycket "klassisk pannkaka".

Tyvärr tyckte jag själv att de såg lite annorlunda ut men att de är goda så jag provsmakade några gånger ... med resultatet att jag nu känner mig som en liten flodhäst här i soffan =)

Efter jobbet gick jag till Kinglovequeen för en hår update och känner mig nu glad över vetenskapen att   håret är done i 3 månader ...

Här kan ni följa deras mysiga blogg:
http://kinglovequeen.com/blogg/




Men en icke leende på läpparna men med ett leende i själen önskar jag alla godnatt.
Skall nu viska orden "jag älskar till dig" till Nicole trots att hon sover för det är precis vad jag hade önskat någon hade gjort med mig =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar