fredag 2 september 2011

P4 & PT HUSET

Min dag började kl. 7.30 och då med min "debut" i radion.
Får verkligen erkänna en viss nervositet, en känsla som jag inte har upplevt på flera år men gissar att det har att göra med att rösten och språket blir så mycket "svart på vitt" när man talar i direktsändning och speciellt när detta sker i radion, utan att man ser mimiken, gesterna och allt annat som man som italienska så väl visar... Utan att jag visste om det berättade min "kollega" att jag lätt bankade på bordet kontinuerligt...
Hahaha! Vet inte ens att jag gjorde det =)

Här har ni det och självklart kan det bara bli bättre ...
Skall försöka hitta länken till min långa intervju som jag hört att flera ansåg då att jag gjorde bra ifrån mig.
Har en tendes att prata lite för mycket men gjorde mitt yttersta för att ha kontroll över vad jag sa vilket kändes behagligt i efterhand ... =)


Efter mitt besök på radion gick jag och jobbade och vid 16 kom min lilla tillsammans med kompisen Agnes. De blev skjutsade till butiken och sedan gick de lite på stan medan jag stod i butiken.
Så stora de är, snart fyller hon 9 år vilket känns förbluffande... 

Efter stängning gick jag, Nicole, Agnes och Louise till invigningen av Borås nyaste gym, PT huset.



Tjejerna testar anläggningen ... =)


Min favoritdel på gymmet =)


Alltid spännande med lite nytänkande, med en nisch som känns primitivt modernt.
En snygg anläggning där många kommer att trivas.

Nu har vi kommit hem och flickorna leker.
Har "tvingat" dem att lyssna på min röst i radion men Nicoles intresse var måttlig...

Snart skall Agnes hem men detta kommer att ske med stora protester då de skrattar så att de gråter.
Härliga stunder när skratten är av det slaget...


Hoppas att du har en fantastisk fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar