tisdag 20 september 2011

MARSHMALLOWS SYMBOLIKEN =)

När Jessica & jag hade en gemensam lunch idag satt på just mysiga restaurang/kafé Viskan en underbar kvinna som njöt av något mumsigt och som jag känner.
För min del var det mer "se men inte röra" trots att marshmallows tillhör en socker favorit =)
DET jag inte visste är att man kan använda dem i symboliskt syfte, något som denna fantastiska kvinna gärna ville visa =)

Så här gör man med en man, visade hon ... 
Före ...


... och efter ...  =)
Självklart var det med ett stort leende på läpparna och med glimten i ögat för ingen av oss skulle vilja göra något sådant.
Själv har jag ingen att fluffa till eller platta så jag lägger mig inte ens in i den frågeställningen.
Marshmallows äter jag istället =)


Nu ... läxor med lillan!


Hennes pappa fyller idag 40 år så GRATTIS N. !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar