lördag 24 september 2011

EN LIVETS RESA ...

Knut & jag tog en liten promenix genom Stadsparken innan det var dags att gå till jobbet för att städa, fixa & öppna. Vädret gör att allt känns så positivt och det ger en sådan energi!

Tror att knallarna som stod på höstmarknaden var nöjda med försäljningen i år. De är nog inte så bortskämda med att Borås bjuder på sol =)


En underbar person som jag har haft förmånen att lära känna och som jag kallar för "vän" då jag gillar henne mycket skall bege sig ut på det som nog är "en livets resa". Här pratar vi inte om en vanlig charter flyg, men en resa som skall ta henne till en annan Kontinent, till den där hon är född men till den som känns för henne kanske främmande då hon är uppvuxen som litet barn i Sverige.

Jag håller tummarna att hon får träffa en viss person och att hon får om inte annat de svaren till de frågor som hon förmodligen har gått och funderat på i åratal.
Jag skall sända alla positiva tankar jag kan till att hon finner dessa svar.  Om inte annat kommer nog denna resa att sätta igång sådana känslor som gör att något kommer att ske i henne oavsett erfarenheten på plats.

All journeys have secret destinations in heart & mind...
Jag önskar dig en fantastisk personlig resa & välkommen back home med en säck av intryck & upplevelser...
My thoughts are with you ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar