torsdag 28 juli 2011

WHAT DO YOU THINK?

Vaknade redan kl. 3.45. Har förgäves försökt somna om men icke ...
Jag gäspar, huvudet känns tungt (fortfarande lite migrän) men jag är vaken och lär så vara =)
What to do?
Skall jag börja på den livsfilosofiska boken 
"Världens främsta försäljare"?



Skall jag skriva några sidor i min egna bok?

Betala räkningar?

Klappa Knut bakom öronen?

Gå tillbaka till sängen och försöka somna om igen?

Hjälp, vad många valalternativ jag egentligen har...
Häromdagen samtalade jag med en vän just angående våra val i livet.

Vad tror du själv? Har du en deterministisk eller mer psykologisk syn på livet och dess val vi ställs inför?

Determinism

Psykologisk


Väljer nog att gå tillbaka till sängen efter att ha betalat två räkningar, klappat Knut, samt tittat på rubriken av både Mandinos och min bok.
Huruvida mina egna val redan var förutbestämda eller ej vet jag inte, men jag gör dem ... nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar