tisdag 12 juli 2011

FORZA SWEBUS !!!

Då det händer att jag tar bussen till Gbg så måste jag bara berömma de snälla chaufförerna som alltid är mer trevliga än vad de behöver, de ger verkligen det där lilla extra som får en att le.

Ikväll sa han "ungdomsbiljett" och då jag ville vara lite laglydig svarade jag att "gränsen har jag nog redan passerat".
En ung och rolig kille lyssnade och kommenterade med "han vill nog bara ge dig en komplimang" och då kunde jag inte annat än att svara till honom "för att förstå att det är en komplimang måste man se att jag inte är någon ungdom" ... Hahaha! 

På biljetten står det "vuxen" och jag är faktiskt nöjd med det =)
Jag säger bara att dessa bussar mellan Borås och Göteborg är så otroligt sköna och så mycket bättre än tåg!!!


Nu hemma för att sova några få timmar innan Onyx väntar för ett tidigt morgonpass!

Glöm inte följande ord som kan köpas på en tavla i butiken "Ord & Ton".
Ett mysigt citat att ha i åtankarna.
Min guardian angel har nog inget lätt jobb ...


Skall se om jag kan somna till de sista 20 minuterna, denna underbara vaggande känsla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar