lördag 23 juli 2011

MISSONI

Vaknar denna morgon och det regnar, ganska skönt erkänner jag med lite syre i luften efter den tryckande värmen vi hade igår här i staden.
Hade tänkt gå upp och springa denna morgon men skjuter upp det tills ikväll då jag skall ägna min hjärna och hjärta till att då vara utomhus !!! =)

Behöver verkligen känna naturens närhet i eftermiddag, är i stort behov av det så jag hoppas att Knut vilar upp sig ordentligt medan jag jobbar då en riktig långpromenad väntar på oss två.

Startade med en skön dusch för att vakna till då jag de senaste dygnen har varit ovanligt trött, vilket jag delvis skyller på vädret.

Vill även passa på att berömma Missoni badlakanen.
Först & främst är de otroligt snygga i mitt tycke samtidigt som det känns att det är prima kvalité.
Vad annars när det är made in Italy? =)


Apropå made in Italy skall jag nu träffa L. & P. som har varit och bilat i Italien för att höra om deras underbara resa.
De har hittat små "agriturismo" i Toscana där man ej kompromissar med det genuina.
Hoppas att många kort väntar på att bli sedda medan vi njuter av en mysig gemensam frukost.

Önskar er en underbar start på denna lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar