tisdag 19 juli 2011

GOODNIGHT

Som för någon månad sedan kräver jobbet "jobb" =) så jag känner mig som i en liten "dimma" just nu och då är det ingen större idé att fortsätta. Ställer klockan på 5 istället och försöker sova åtminstone 4 timmar vilket är 1 timma mer än natten som varit...
Man skall ju vara positiv =)

Då jag i dagsläge varken kan tänka eller skriva delar jag med mig om några texter som jag fastnade för då jag vill inte vara borta från bloggandet i flera dagar =)


Och så självklart a little sugar ...






2 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan!!

    Japp det gäller att hitta det lilla goda i allt.
    Du om nån klarar det bra, hihi.

    Häls. Berra (genom knyttets blogg)

    SvaraRadera
  2. Hej Berra,
    måste in på "knyttets blogg" och läsa vad han skriver =)
    Tack för din "komplimang" för visst är jag duktig på att "äta socker" =)
    Hoppas allt är bra!
    Kramar

    SvaraRadera