söndag 10 juli 2011

GBG

Då jag igår kväll blev helt plötsligt själv med tanke på att Nicole åkte till sin pappa så satte jag mig i soffan och bara "var" men så är jag inte i det läget där jag bara skall "vara" då man behöver faktiskt roa sig också så Knut & jag drog till M. i Göteborg.



Busschauffören skämtade lite om att Knut skulle betala halva priset och frågade huruvida han var kille eller tjej men det visade att Knut fick sitta på eget säte för 0:- vilket vi självklart tackar Swebus för.

Jag åker hellre buss än tåg när det gäller längre färder för det är en otrolig vaggande och lugnande känsla jag får på en buss. 
M. bor i ett riktigt mysigt & idylliskt område i Göteborg (à la Vimmerby) som är ett familj vänligt och lugnt område med hav och skog i närkanterna. Husen har alla olika färger och de pryds med mängder av växter ...


Skrattade så när jag såg följande igår kväll och sa att det var en riktig lustig husvagn som stod utanför...
M. tittade på mig och meddelade att det var en hästtransport vilket jag självklart såg men för sent =)
Att jag har jobbat med husvagnar blev lite lustigt ... Vet jag verkligen hur en sådan ser ut? =)


Brukar inte titta i tidningen men följande annons hamnade framför mina ögon och tänkte att allt är verkligen värt ett försök =)
Man kan ju inte annat än att få ett nej ... 
Skulle vilja veta om personen som satte in annonsen fick några svar =)


Nu väntar en promenad med Knut ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar