måndag 4 juli 2011

EGEN TID

Måndag och jag skall inte till jobbet.
Har en vecka semester med min lilla vilket känns otroligt skönt.
I eftermiddag möts vi i Olofsbo hos min väninna Jessica för att där tillbringa 2 mysiga dagar.
Själv lämnade jag dock Borås vid 13 tiden igår för har man semester så har man.

Jag checkade in på ett mysigt ställe där jag tidigare bott för att njuta av lite egen tid innan denna vecka blir allt annat än det =)

Ett mysigt rum väntade på mig.




En tidig mycket god söndagsmiddag fick det bli för min del då jag ej hade ätit någon lunch.


Nu längtar jag efter lite frukost och a lot of coffee för att sedan ta en liten promenad i omgivningen innan färden tar mig vidare till Olofsbo.

Priset för detta hotellrum?


Håll snälla tummarna för att vi får lite sol i veckan ...
Kram!

2 kommentarer:

  1. Å så mysigt det ser ut! Vart är det??
    Hoppas du har det skönt på din semester
    Kram Helén Bjurklint

    SvaraRadera
  2. www.hestraviken.se
    Tusen tack Helén och detsamma till dig ...

    SvaraRadera