lördag 23 juli 2011

ETT OINTRESSE FÖR BLONDINER =)?

Ibland får jag lite "annorlunda" mail =)

" ... Vore kul att träffa dig i Göteborg ikväll eller imorgon. Jag har nämligen ett gammalt ointresse för blondiner som jag tänkte du skulle hjälpa mig med att bota.
Det är ett allvarligt problem som jag dragits sedan ungdomen. Försökte som ung bota det en gång men det lyckades dåligt.
Du måste ändå se ditt kall och därmed ta ditt ansvar och göra vad du kan.
Du har givit mig ett mycket ansvarsfullt intryck så jag räknar med dina skills ... "

Bättre att han ej får sitt ointresse bekräftat så jag tackade nej även denna gång =)

Efter en långpromenad med Knut började det regna så regnrocken åker på när jag skall bege mig ut igen.
Önskar er alla en fantastisk lördag kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar