lördag 16 juli 2011

EN FANTASTISK TAVLA

Vilken härlig fredag jag har haft !!!

Vid 18 tiden åkte jag till vår kära grannstad där fredagspulsen var igång.
Själv stannade jag upp en stund och tittade på delar av staden och funderade på hur mysigt vissa saker faktiskt är.


En fredagkväll får gärna ibland innehålla lite vin och då min danska väninna C. kom till staden bara för lite Barolo i mitt sällskap så njöt vi av just det.
Samtal om relationer och familj präglade kvällen som var en riktig trevlig sådan.


På Avalon finns denna tavla som jag bara ÄLSKAR !!!
Sällan tavlor gör intryck på mig men denna gör det verkligen !!!
Oskyldigheten, mötet, nyfikenheten, färgerna är nog några faktorer som gör att jag blev så fascinerad av den.

Måste fråga min vän P. om denna tavla då han kan det mesta om konsten på Avalon.


Snart promenad med min lille prins Knut !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar