onsdag 6 juli 2011

NU I VARBERG

Efter en skön start med utomhus frukost med Jess & flickorna och efter att ha gjort oss i ordning samt packat ner alla våra grejor åkte vi till Varberg för att gå lite i butiker och för att äta en gemensam lunch.



Millie fotade oss =)


I butiken Wonder hittade jag samt provade en klänning som jag ej kunde motstå då de ända frestelser jag ej kan motstå är dem ... =)
Det stod helt enkelt Michela på den ...


De hade även rosen kudden som även vi säljer men de hade placerat olika blomster brosch på den och vad tycker ni? Själv tycker jag att den är sååå vacker !!!


Efter vår sightseeng på stan åkte vi till Varbergs Kurort där jag och Nicole skall nu bo i 2 nätter.

Efter att ha checkat in tog Nicole en god smoothie och jag 1/2 glas rosévin.
Vi njöt av en stund i skuggan i detta fantastiska sommarvädret.


Nu är vi en stund på rummet då lillan klagade på värmen så många gånger att jag tyvärr gav med mig ...
Vi slappar en liten stund för att snart ge oss ut igen för att njuta av en skön onsdag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar