onsdag 13 juli 2011

TVÅ PRINSAR PÅ KYPE =)

Efter jobbet tog Tania och jag en promenad på 1 1/2 timma då vi behövde röra på oss, få lite syre och Knut behövde sin långpromenad.
Vilken underbar kväll för att ta en promenad !!!

Man brukar säga att man borde alltid se till att vara i tip top då "prinsen" kan komma när som helst och VEM kunde ana att vi skulle träffa honom/dem just ikväll efter jobbet i myskläder ???
Varför skall detta ske endast mig/oss ??? =)
Det roliga är dock att det fanns två små grodor så Tania fotade en och jag den andra.
Vi hade var sin prins framför våra ögon!!!

Elaka röster vill kanske säga att dessa grodor är något yngre men inte "dissar" man någon pga. åldern eller hur? =)

Jag lät dock bli att kyssa grodan som hade blivit min drömprins ...


... och här hoppar han sårad (av min icke kyss) iväg mot skogen igen ...
One day we will meet again ... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar