torsdag 7 juli 2011

ANDRA OCH SISTA KVÄLLEN PÅ KURORTEN =)

Efter en lååång dag då Nicole inte riktigt kände sig bra har kvällen nu istället blivit både vacker & mysig.

Vi tog oss till stan och det visar sig att även Varberg bjuder på sin egen version av torsdagskvällar.
Mycket lugnare dock än hemma och vi började vår mysiga runda på stan med en glass =) Tvärtom middag denna kväll ...



Nicole köpte sig en "Sigge" bok samt en klänning som jag såg direkt.
Mina ögon är ibland som små antenner =)

När vi kom tillbaka till hotellet åt vi buffén för att sedan gå till stranden och ta några kvällskort.
Vi jagade varandra, skrattade & ramlade i sanden.
Härligt ...






Nicole längtar dock hem. 
Jag frågade just om anledningen till att hon ej gillar detta hotell och då tittade hon på mig när vi gick i korridoren och sa 
"Mamma, titta på tapeterna. De är verkligen inte min stil"
Visste inte riktigt vad jag skulle svara =)
Skönt att hemma är dock Nicoles stil =)

2 kommentarer: