torsdag 28 juli 2011

THE EYES ARE THE MIRROR OF THE SOUL ...

Är faktiskt rätt så trött ... Inte alls märkligt då mina ögon öppnades före 4 på morgonen och har kört 
10-21 non stop på jobbet.
Känner att jag har rättigheten att känna mig lite sliten av dagens syrebrist som verkligen påverkar mitt huvud.


Nicole har varit världens bästa då hon har varit med mig på jobbet i hela 6 timmar och varit hur snäll som helst.
Idag får hon många stjärnpoäng. Hon lämnade mig ibland för att gå till bästa Foroogh som tog väl hand om henne och för att gå och titta lite i vissa butiker ... Det börjas i tid ... =)

Vid 15.30 kom min väninna Jessica och hennes två döttrar för att hämta henne och med dem har hon lekt fram till 21.30 då jag var klar.

Idag tackar jag de bästa ögonen som finns för något som heter tålamod & förståelse.

I have looked into your eyes with my eyes. I have put my heart near your heart.
LOVE YOU !!!


The eyes sees only what the mind is prepared to comprehend...
Håller ni med? Ser ni bara det ni förstår?
Själv försöker jag ibland förstå och inte alltid lyckas men misstänker att vi alla känner så i livet ...

Igen idé att ge mig i filosofiska tankar, för trött för sådana =)
Säger därför natti och får återkomma =)
Believe me, i always do =)

'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar