tisdag 26 juli 2011

LITE FRÅN IDAG ...

Minns inte riktigt hur jag själv var när jag var 8 men det finns 3 bokstäver som jag tycker passar bra i beskrivningen av min egna 8åring.
L  A  T   =)

Allt är kanske relativt och så min personliga åsikt men ler åt det samtidigt som jag försöker använda mig av små knep för att ändra på hennes "sitt på rumpan" inställning =)

Idag kom min mamma för att vara med henne medan jag jobbade.
En tacksam hjälp och Nicole var överlycklig att åter träffa mormor då hon har varit i Italien i nästan 3 veckor.
Med sig hade mormor 2 presenter och det här linnet skapade glädje hysteri hos henne =)
Det är min syster i Bologna som hade sagt till mamma att köpa den till Nicole och kan bara konstatera att det var ett köp som var helt rätt tänkt =)

Själv fick jag inget =(
Mamma har nog glömt bort en sak "man blir aldrig för vuxen för presenter" =) men å andra sidan är hjälpen med livets logistik den bästa presenten ...



Själv körde jag min Ferrari tröja för visst är det roligt att få känna sig som en Testarossa ibland =)
Någon har sagt en gång att har man en dyr bil måste man ha råd att tanka den.
Ord som fick mig att le då de innehåller en sanning med glimten i ögat.


Efter jobbet ikväll kom Louise & Petter för en mysig stund tillsammans med oss.
Fruktsallad, prat och nys (Petters hundallergi) =) Även de kom med en mysig gemensam present till oss från Italien.
6 underbara duschkrämer i 6 underbara färger och "smaker".

OBS: Nicole har skrattande precis sagt till mig att jag ej får skriva att hon är L A T.
Ändrar mig då till att Hon Gillar Inte att Röra På Sig =)


Tack mamma & vänner för all hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar