fredag 29 juni 2012

UNDERBARA VÄRME !!!

Igår eftermiddag njöt vi av att vara där vi var!
Klandrar ni oss? =)




Giacomo, min systers kille, visade mig några aprikos träd som nu är överfyllda.
Idag skall vi plocka aprikoser och de är så himla goda !!!



Älskar denna skylt för den stämmer med verkligheten.
Två har vi fått, var sin =)


Nicole säger hela tiden att Matilde är den gulligaste hon har sett.
Jag kan inte annat än att hålla med ...


Nicole tillbringade 4 timmar i poolen igår =)
'

Giacomo hittade den här häromdagen.
Älskar den och vill ha den i butiken!!! =)


På kvällen blev det hembakad pizza och match så klart!
Visst var det en otrolig bra match och visst har Italien spelat  fantastisk fotboll vid varje tillfälle!
Helt klart, värdiga vinnare och då även till finalen !!! =)

Klockan är snart 7. Nicole sover bredvid mig och tillsammans sover vi på loftet.
Älskar det!
Har två fönster ovanför mig och himlen där.
Att få vakna med fågelkvitter och en ljusblå himmel är precis vad vi behövde ...

Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Vilken lycka. Låter som om ni lever livet så som det ska vara. Leva loppan, lyckan och ha livet!

    SvaraRadera