söndag 3 juni 2012

EN MUGG MED KÄRLEK

När Nicole kom runt 10 så räckte hon fram ett paket till mig med ett leende, stolt över att hon skulle ge mig något som "jag kommer att använda mycket" =)

Jag har precis använt den och kaffet har aldrig smakat bättre ...


Imorgon skall hon övernatta med klassen i en större stuga och en lista med allt som skall med följde hem.

Tillsammans med Jessica och tjejerna har vi nu varit och köpt luftmadrass och vi har nu packat det mesta. En stor last skall följa med till skolan imorgon och jag hoppas så att de får riktigt roligt tillsammans.
En riktig klassresa med övernattning, hur spännande som helst !!!

Förutom luftmadrass var vi på Lagerhaus och inhandlade en massa olika och onödiga prylar =)
Ibland blir det bara så när fem tjejer går i butiker, det ligger i ... naturen helt enkelt =)

Jag brukar inte kolla så mycket på andra bloggar då jag har fullt upp med att uppdatera min personliga och den jag skriver åt butiken men något jag tittade på är att vissa lägger verkligen tid och möda på otroligt bra bilder så mitt mål är att ibland ta kort med min riktiga kamera så att bra kvalité levereras i några inlägg.

Nu skall jag gå igenom några mode bloggar som jag blev tipsad om.
Skall försöka läsa lite ibland och inte bara skriva =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar