tisdag 26 juni 2012

EN ANNORLUNDA PROMENAD PÅ TORGET

Vad händer därute? Höst och sommar kommer efter varandra varannan kvart =)
Tar på mig koftan, tar av mig koftan ...
Om jag längtade till Italien innan, längtar jag ännu mer nu ...
Sun, sun and more sun.

Idag började jag dagen med promenad med Knut och idag fick även Max vara i centrum och följa med =)
Vi fick några nyfikna blickar på oss för hur ofta ser man någon gå runt med en liten hund, en kanin och en latte i handen =)?
I do ... =) och Max verkade gilla rundturen vid Stora Torget trots att det var första gången han besökte det.


De sista komletterande scenerna har spelats in och de sista frågorna har besvarats.
Typ av kille? Hur ser de killar som du har dejtat senast ut? Gemensamma nämnare?

Nej, jag är inte med i något dejtingsprogram =)
Resten av dagen tillbringades i butiken för att sedan komma hem till en underbar dotter som tillsammans med sin kompis hade försäljning vid vårt köksfönster.
Hahaha! Älskar henne så !!!
Här köper Isabelle en glass av dem =)


Nu är klockan 23.30, jag har skrivit fram och tillbaka till en person som dock inte bor här för tillfället
(alltid något logistiskt fel =) och nu tänkte jag göra rent Smulans bur innan Nicoles pappa hämtar henne imorgon då vi åker snart iväg !!!

Buonanotte!!! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar