lördag 16 juni 2012

BLOPPIS !!!

Många som kör bloppis på sina bloggar och då jag oftast går i säsongens kläder från butiken innebär detta att jag inte längre använder mig av alla de vackra skor, stövlar, accessoarer och kläder som jag har köpt.
Det mesta är använd några få gånger, vissa saker är knappast rörda.
Det får bli en bloppis del 1 idag och en bloppis del 2 imorgon då det finns mycket i min garderob som tyvärr bara ligger.
Mycket roligare om det kommer i händerna på någon som använder dessa fina saker.

Vi börjar med den läckra hand målade scarfen i siden från Sjölin.
Ord. pris: ca 1998:-
Denna i olika bruna skiftningar kostar nu 700:-


Min första dyra väska är Roxanne från Mulberry.
Jag köpte den på NK i Stockholm och bara älskade den för sin läckra stil.
Den kostade då strax över 8000:- och nu säljer jag den för 2200:- !!!!



Gillar du skor skor så säljer jag dessa snyggingar från Marlene Birger.
Minns inte vad de kostade men de var inte de billigaste.
Storlek: 38
Nu 700:-


Dessa stövlar är köpta på Scorett och aldrig använda.
Storlek: 38
Pris nu: 700:-



MC boots från Cat Piller.
Använda 2 ggr.
Storlek: 38
Pris nu: 600:-


Timberland känga som jag köpte till Nicole men som hon inte ville ha =(
Säljer de för 500:- 
Storlek:


Söt vit blus från Hunky Dory.
Storlek: S
Pris nu: 400:-




Klassisk vit skjorta från Gant. Använd en enda gång.
Storlek: 38
Pris nu: 600:-



Underbar army grön kavaj med peace symbol på ryggen och på framsidan.
Storlek: M
Pris nu: 600:-



Ryggen


Flera bloppisar kommer med detta är en början...
OM något intresserar dig så kan du antingen maila mig på facebook eller skicka ett mail på
michelacastellari@hotmail.com

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar