lördag 2 juni 2012

LINNE FRÅN HAPPINESS & SLITNA DENIM IS MY LOOK!

Trots att det är lördag kände jag inte för att klä upp mig.
Idag kör jag den avslappnade stilen jag älskar med det läckra linnet från italienska Happiness som kom för ca 10 dagar sedan och våra Please denim.
På fötterna Ldr ...

Detta linne kostar 798:- och finns även med engleska flaggan.
Jag använder det a lot vilket min kollega kan nog intyga =)


Vi har även flera t-shirtar från samma italienska brand så kom och frossa bland sköna plagg till jeans och shorts.
Casual is hot =)

Klä upp denna outfit med högklakade skor om du vill gå ut och festa.
Så enkelt är det ibland =)
Keep it simple is my motto ibland =)


Solen skiner med det är rätt så kyligt ... 
Som mamma måste jag därför lägga till "ta med dig en kofta eller jacka" om du går ut =)

BENVENUTI TILL BUTIKEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar