måndag 25 juni 2012

SKYPE !!!

Idag har det spelats in några kompletterande scener inför det som komma skall till hösten.
Jag undrar så klart hur det kommer att bli, hur det kommer att se ut men det är mest av nyfikenhet inte av rädsla för att det inte kommer att bli bra för jag tror och hoppas att det kommer att bli något tittarna uppskattar för sin reality med allt vad det innebär =)

Skrattade så när jag skulle skypa med min syster och familj.
Jag kunde se dem men de kunde inte se mig.
Giacomos (min systers man) kommentar fick mig att skratta:
"Har hört att allt du har gjort under inspelningarna har gått snett. Tur att fallskärmen öppnade sig om inte annat" Hahaha!

Jag brukar alltid kontra med att det är när saker och ting blir lite knasiga som man minns dem med ett varmt leende på läpparna =)

När Giacomo gick med datorn runt kring den stora trädgården kunde jag inte annat än att längta ... 
Torsdag kom NU !!!

Citroner, aprikoser, vackra blommor ... Italy, love you!!!
Hann ta kort på skype rundturen =)


Ett långt bord har köpts in för utomhusbruk då vi skall sitta ute och äta på kvällarna.
35-39 grader är det nu så risken är stor att vi kommer att sitta i poolen flera timmar om dygnet =)

Matilde, min systerdotter har börjat träna på att vara i vattnet och hon älskar det som Nicole.
Fick titta lite när hon satt på sin delfin <3
Längtar ! Längtar ! Längtar efter att krama den lilla, pussa, leka, skämma bort och vara den busiga mostern jag är !!!


Vi bjöd våra gäster på lite fika och Nicole älskar Silvia kaka.
Vem gör inte det? =)
Valen mellan den kladdigaste eller den största vanns av ... den kladdigaste =)


Efter att ha röjt lite i köket, sett till att kolla upp vem som tar hand om lille Knut när vi åker på torsdag, börjat packa och lite annat sitter vi nu med kaffe och the i soffan.
Så skönt !

Ikväll får vi lägga oss i tid för igår var jag så uppe i varv efter att ha tittat på fotbollen att jag inte kunde lägga mig direkt och imorgon bitti skall morgonrutinerna förverkligas =)

Nu väntar vi på det vackra vädret SMHI har lovat oss för vi tror väl på väderprognoser eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar