lördag 16 juni 2012

AW PÅ LOCATELLI

Igår efter jobbet åkte Fazli, Tania, Marcus, Mika och jag på en mysig AW på Locatelli i Göteborg.

Tron fanns från min sida om en storbilds teve för att följa matchen men icke...
Detta var dock inte så viktigt i slutändan då det gick som det gick ... 
Så tråkigt att matchen slutade som den gjorde (trots Mellbergs mål)  men själv har jag åtminstone min Italien att heja på vilket jag skall göra på måndag på restaurang Oliven tillsammans med några vänner som förhoppningsvis håller på Gli Azzurri!

När vi satt på ute terrassen på Locatelli höjde vi våra glas för att utbringa ett skål för Fazlis nya tävlingsnamn.

Salute!


De flesta var vädigt hungriga så när brödet kom fanns det bara ett fokus =)


Jag var inte så hungrig så en plocktallrik fick det bli och basta ...
Med facit i hand skulle jag ha ätit något för klarar en kropp inte att dricka alkohol så är det nog värre att dricka på något tom mage ...
Livet är en lärdom =)




Drinkar beställdes in utan min vetenskap och min cosmo dunstade aldrig bort =)



Vid halv tre var man hemma i Borås, trött och genomdränkt som en blöt katt av all regn.
Det var bara att lägga sig i sängen och inse en sak:
min kropp gillar inte alkohol, det får andra mer rutinerade stå för ...

Idag har jag och Knut jobbat själva och är nu tillbaka i lägenhet.
Städning behövs men jag orkar inte.
Skall bara ligga i soffan och titta på film.
Ikväll är det jag och The Magnificent Seven ...
Vilken dejt och vad jag har läääääängtat !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar